Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi - Knjige o kojima se priča
Radno vreme tokom praznika »
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi

„PR“, roman o ljubavnom trouglu koji istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta, iz pera Aleksandra Ilića, za vrlo kratko vreme osvojio je čitaoce. U štampi je drugo izdanje ovog provokativnog romana novog, svežeg i autentičnog glasa savremene srpske književnosti.

Na mestu gde daunloud postaje piraterija, ljubav prevara, a istina – PR, dvoje ljudi traga za izlazom iz ljubavnog trougla. Da li je ljubav stvar osećanja ili ličnog PR-a? U tom traganju razrešavaju se njihove ljudske i poslovne sudbine, a skrivena, zabranjena i potisnuta osećanja iz emocionalnog podzemlja izlaze na čistinu.

Radnja romana jednim delom odvija se u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu: od običnog flertovanja i razmene sličnih zadovoljstava na Facebooku ili Twitteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba, gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Vešto vođenom pričom i uzbudljivim obrtima, „PR“ na duhovit i beskompromisan, povremeno šokantan način daje tačnu sliku savremenog sveta, proširenog novim navikama koje je doneo 21. vek sugerišući nam da je danas osim ljubavi nezaobilazan i internet.

Pre nego što je roman „PR“ objavljen pojedini kritičari opisali su ga terminom digitalni realizam. Aleksandar Ilić prikazao je stvarnost verno i bez predrasuda, što će zadovoljiti i najzahtevnije čitaoce savremene književnosti.

„Osim što vas lako natera da instalirate sve aplikacije koje u knjizi pominje i da se upitate odakle su vam to poznati svi ovi ljudi, Ilić objašnjava, bez pardona, šta se krije iza slike stvarnosti koju kreira domaća PR scena. Njegova priča ogolila je bombastične nazive funkcija, iskrivljeni rečnik, isfabrikovane menadžere, lažni moral i nametnutu potrebu da svi izgledamo isto i ponašamo se isto. Kada pročitate ‘PR’ pročitali ste nas sve.“ Tanja Tatomirović – @lavche73, komunikolog, PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft
 
< allowfullscreen="" frameborder="0" height="338" src="//www.youtube.com/embed/LqGtsqeXCPg?rel=0" width="600">


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
silvija avalone, autorka romana crno srce altruizam pobeđuje laguna knjige Silvija Avalone, autorka romana „Crno srce“: Altruizam pobeđuje
17.04.2025.
Silvija Avalone nedavno je objavila svoj novi roman „Crno srce“, najzreliji u njenoj dosadašnjoj karijeri. To je priča o osudi i spasenju, u kojoj autorka istražuje najmračnije i najdublje pukotine lj...
više
majkl vud kinezi vole svoju istoriju laguna knjige Majkl Vud: Kinezi vole svoju istoriju
17.04.2025.
Autor Majkl Vud, u ekskluzivnom razgovoru za Bukmarker, pomogao nam je da provirimo u četiri milenijuma bogatu riznicu Kine i objasnio kako se ova država menjala i koji su (bili) najizazovniji trenuci...
više
radno vreme knjižara delfi i korisničkog centra tokom uskršnjih i prvomajskih praznika laguna knjige Radno vreme knjižara Delfi i korisničkog centra tokom uskršnjih i prvomajskih praznika
17.04.2025.
Obaveštavamo vas da su 18. i 21. april neradni dani, a da će se obrada i slanje porudžbina vršiti počevši od 21. aprila. Porudžbine napravljene u periodu od 18. do 20. aprila biće obrađivane i ...
više
akcija 2 za 1 u delfi knjižarama laguna knjige Akcija „2 za 1“ u Delfi knjižarama
17.04.2025.
Od 7. do 20. aprila 2025. u svim Delfi knjižarama kao članicama Laguninog kluba čitalaca, kao i na sajtovima laguna.rs i delfi.rs, očekuje vas sjajna akcija „2 za 1“, tokom koje za kupovinu dva odabra...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.