Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
akcija 2 za 1 u delfi knjižarama laguna knjige Akcija „2 za 1“ u Delfi knjižarama
11.04.2025.
Od 7. do 20. aprila 2025. u svim Delfi knjižarama kao članicama Laguninog kluba čitalaca, kao i na sajtovima laguna.rs i delfi.rs, očekuje vas sjajna akcija „2 za 1“, tokom koje za kupovinu dva odabra...
više
 čitaj me laguna na sajmu knjiga u sarajevu od 9 do 14 aprila laguna knjige „Čitaj me“: Laguna na Sajmu knjiga u Sarajevu od 9. do 14. aprila
11.04.2025.
Laguna će i ove godine učestvovati na Međunarodnom sarajevskom sajmu knjiga koji se održava 36. put, pod sloganom „Čitaj me“, od 9. do 14. aprila u prostoru kompleksa „Skenderija“. Laguna će pr...
više
lagunini bestseleri po specijalnim cenama  laguna knjige Lagunini bestseleri po specijalnim cenama!
11.04.2025.
Od 9. do 18. aprila 2025. godine, Laguna i Moj kiosk vas pozivaju da obogatite svoju kućnu biblioteku uz prolećnu akciju koja se ne propušta! Na svim kioscima i prodajnim mestima Moj kiosk – Štampa si...
više
o onima koji neće dobiti spomenik ili ulicu, ali zaslužuju da se upamte i imaju svoju priču održana promocija beogradskog gubitnika branislava bjelice laguna knjige O onima koji neće dobiti spomenik ili ulicu, ali zaslužuju da se upamte i imaju svoju priču: održana promocija „Beogradskog gubitnika“ Branislava Bjelice
11.04.2025.
Promocija knjige „Beogradski gubitnik“ Branislava Bjelice održana je u četvrtak 10. aprila u kafeteriji Bukmarker u knjižari Delfi SKC koja je bila popunjena do poslednjeg mesta. Pored autora, ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.